poniedziałek, 5 sierpnia 2013

"Wąż morski" - Juliusz Verne



Tytuł: "Wąż morski"

Autor: Juliusz Verne

Dalsze części: brak

Streszczenie: Książka opowiada o pozornie zwyczajnej kampanii (wyprawie wielorybniczej) na pięknym statku "Saint-Enoch". Świetny kapitan, nienaganna załoga… i szalony bednarz! Ów człowiek został "przygarnięty" na statek tylko dlatego, że nikt nie chciał objąć tego stanowiska. Bednarz zawsze źle wróżył wszystkim statkom, na których pływał, a do tego był przekonany o istnieniu krakenów i innych potworów morskich. 
Pierwsza kampania kończy się powodzeniem, jednak podczas drugiej część osób z pewnych przyczyn zaczyna wierzyć w opowieści bednarza…

Moja opinia: Na wstępie - tak, wiem; znów opisałam książkę tego pisarza! Ale cóż poradzić? Wciągają, bez wyjątków. A tą powieścią wręcz się zauroczyłam. Fabuła, z pozoru nudna, okazała się bardzo ciekawa. Nie mogłam się oderwać od książki, którą pochłonęłam w niespełna dwa dni. Nie wiem, co mnie nakłoniło do jej przeczytania, nigdzie nie było nawet żadnego streszczenia. Ale nie żałuję!Krótko mówiąc - przeczytajcie, bo warto!

Ocena: 10/10


Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz