sobota, 10 sierpnia 2013

"Hobbit, czyli tam i z powrotem" - J. R. R. Tolkien



Tytuł: "Hobbit, czyli tam i z powrotem"

Autor: J. R. R. Tolkien

Streszczenie: Książka pt. "Hobbit" to opowieść o Bilbo Bagginsie. Tytułowy bohater był hobbitem, ceniącym sobie prywatność, spokój i wygodę. Któregoś dnia odwiedził go czarownik o imieniu Gandalf, a za nim cała brygada krasnoludów. Ponieważ zamierzali udać się w wysokie góry po skarb, czarownik polecił im Bilbo jako przewodnika i świetnego włamywacza. Skarbów pilnował jednak straszny smok Smaug, hobbit początkowo bez entuzjazmu zareagował na ten pomysł, jednak ostatecznie dołączył do tej niebezpiecznej ekspedycji. Wszyscy natychmiast wyruszyli w drogę. Była ona pełna rozmaitych przygód i jeżeli chcecie poznać rozwiązanie, przeczytajcie!

Moja opinia: Książka bardzo mi się podobała, fabuła była ciekawa i cała powieść nie nudziła. Nie ukrywam jednak, że po takiej znanej i "sławnej" książce spodziewałam się nieco więcej. Mimo wszystko, jestem zadowolona z tego, że po nią sięgnęłam - warto było! A więc zachęcam Was do jej przeczytania! :)

Ocena: 10/10

Dominika

PS. Przepraszam za te dziwne wyróżnienia, jednak z niewiadomego powodu ustawia mi białe i nie daje się tego usunąć :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz