sobota, 18 maja 2013

"Dziennik Cwaniaczka - Białą Gorączka" - Jeff Kinney



Tytuł: "Dziennik Cwaniaczka - Biała Gorączka"

Autor: Jeff Kinney (czyt. Dżef Kinej xD )

Streszczenie: Greg Heffley chodzi do pierwszej gimnazjum. Razem z jego najlepszym kumplem Rowleym, postanawiają pisać gazetę. Główną plotką jest kiermasz, który użądzą w piwnicy bohatera. Na początek rozdają gazety w mieście, w szkole itd. Niestety pan Dyrektor nie pozwolił  im rozdawać gazet w jego pracy, gdyż sam planował zrobić kiermasz przedświąteczny. Najlepsi przyjaciele nie poddają się. Przylepiają do muru (szkoły) kartony z różnymi napisami. Kiedy skończyli zaczął padać deszcz.  Flamster sę rozmazał, a kartony pozostawiły na murze zielone plamy!!! Pan dyrektor wykrył winowajce. Greg ma teraz oddech policji no karku. Naszczęście uratował go śnieg. Spadło go ponad 1m. I tak wszystko dobrze się skończyło, gdyż bohater przedstawił siebie jako winowajce w swej gazecie.

Moja opinia: Książka bardzo mi sie podobała. W niektórych momętach była nawet zabawna.Nie mogłam się od niej oderwać. Napewno przeczytam ją jeszcze raz.

Ocena: 8/10


Zosia

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się,że chyba nawet dwa-trzy lata temu czytałam coś z tej serii, ale nie na 100% ;) Całkiem ciekawie piszesz,życzę powodzenia :)
    PS - widzę,że masz tu troszkę książek Juliusza Verne,skrobnęłabyś o "Podróży do wnętrza Ziemii"?

    no i zapraszam do mnie :
    http://okiem-znudzonej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (tu Dominika, Zosia nie czyta Verne'a)
      Dopiero teraz odczytałam ten komentarz. "Podróż do wnętrza Ziemi" czytałam dawno, ale chętnie opiszę :) W tym tygodniu powinno się pojawić :)

      Usuń